شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

البسه نظامی, ساک انفرادی نظامی, کوله پشتی اربعین

زنان و آداک دوخت اردکان

وقتی اسم کارخانه آداک دوخت اردکان به گوش می رسد به ناخودآگاه مردم اردکان به یاد کارخانه ورشکسته پوشش گستر اردکان می افتندکارخانه ای که مدیریت ضعیف آن باعث سرخوردگی خیلی افراد گردید، اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است.
کارخانه آداک دوخت اردکان یکی از موفق ترین کارخانجات استان یزد می باشد که بدون هیچ گونه حمایت و رانتی توانسته مجموعه ای بسیار کم نظیررا به منصه ظهور برساند کارخانه ای که اکثر قریب به اتفاق شاغلین آن را زنان اردکانی که اکثرا سرپرست خانوار و از قشر محروم می باشند تشکیل می دهند.
این مجموعه توانسته نام اردکان را در پوشاک نظامی بر سر زبانها بیاندازدو بدون سر و صدا و هیچ گونه حاشیه ای با مدیری جوان و توانا ، بیش از ۴۰۰ خانوار را به صورت مستقیم وارد عرصه پوشاک نظامی کند.
اشتغال زنان مخصوصا اگر سر پرست خانوار باشند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را گرفته و این اشتغال گامی بس مهم در خود باوری زنان می باشد مخصوصا اگر مجموعه توسط افرادی اداره گردد که دارای غیرت دینی باشند.
همگان بر این مسئله اذعان دارند که کارگاههایی که زنان در آن مشغول فعالیت می باشند عموما با حاشیه هایی همراه می باشد اما این کارخانه ضمن رعایت اصول خلاقی و اسلامی که از دیدگاه مدیر آن برآمده و پرداخت به موقع حقوق پرسنل توانسته نام نیکی از خود به جا بگذارد.
اشتغال برای اکثریت زنان از اولویت برخوردار می باشد زیرا ضمن دادن استقلال مالی به آنان می تواند گره گشای مشکلات مالی زندگی مشترک باشد.
امید داریم مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار محترم که دیدگاه بسیار مثبتی به فعالیت این مجموعه دارد درخصوص حمایت بیشتراز این مجموعه باز پیشقدم شوند

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

یزد، اردکان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

البسه نظامی، ساک انفرادی نظامی، کوله پشتی اربعین، لباس نظامی، کوله پشتی نظامی ، لباس نظامی ناجا، لباس نظامی مرزبان، لباس فرم سپاه، لباس سربازی، لباس استتار کویری، ماسک، سرقیچی پارچه

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات