شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

البسه نظامی, ساک انفرادی نظامی, کوله پشتی اربعین

شرکت تعاونی آداک دوخت با حضور بانوان نمونه شد

مدیر عامل شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان گفت: با حضور بانوان پرتلاش این شرکت از هر لحاظ نمونه شده است.

حامد افخمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردکان اظهارکرد: این شرکت در طرح مشاغل خانگی حرف اول را در استان می زند.
وی با اشاره به اینکه این شرکت نه تنها در استان یزد بلکه در جنوب کشور توانسته بانوان زیادی را مشغول به کار نماید تصریح کرد: اگر مشکل جا و مکان نداشتیم می توانستیم مقام سوم کشوری خود را به مقام اول برسانیم.

وی اضافه کرد: این شرکت توانسته تعداد 400 نفر از بانوان ساکن شهرستان را در زمینه تولید و دوخت انواع لباس و سایر منسوجات مشابه جهت پادگان ها و یگان های نظامی کل کشور به کار گیرد.

افخمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 150 نفر از بانوان در محل شرکت تعاونی و بقیه نیز در منازل خود و بعنوان مشاغل خانگی تحت پوشش این تعاونی و درحال فعالیت هستند و ازاین طریق امرارمعاش می کنند گفت: این تعاونی با دارابودن نیروهای متخصص و محبوب می تواند در زمینۀ طراحی و تولید انواع پوشاک با استفاده ازدستگاههای پیشرفته با دیگر تولیدکنندگان مشابه خود رقابت و با توسعه کارگاه و ادوات موردنیاز نسبت به افزایش اشتغال در طرح مشاغل خانگی اقدام و درمجموعۀ تعاونیهای موفق قرارگیرد.

این مدیرعامل با اشاره به اینکه این شرکت از سال 1387 مشغول به فعالیت شده است و مشکلات زیادی را طی کرده است و خدا را شکر الان با هیچ مشکلی روبرو نیست افزود: کارگران این شرکت طبق قانون کار دستمزد و پاداش خود را می گیرند.

افخمی گفت: متاسفانه مسئولان شهرستان همکاری لازم را با ما ندارند و ارزش زیادی برای کار بانوان قائل نیستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کارگاه های مختلفی در سراسر استان زده ایم و به کارافرینی می پردازیم گفت به این مسئله افتخار می کنیم که این شرکت توانسته است اسم اردکان راسراسر کشور زنده کند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

یزد، اردکان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

البسه نظامی، ساک انفرادی نظامی، کوله پشتی اربعین، لباس نظامی، کوله پشتی نظامی ، لباس نظامی ناجا، لباس نظامی مرزبان، لباس فرم سپاه، لباس سربازی، لباس استتار کویری، ماسک، سرقیچی پارچه

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات