شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

البسه نظامی, ساک انفرادی نظامی, کوله پشتی اربعین

آیین گرامیداشت روز حسابدار در یزد برگزار می‌شود/ فراخوان انجمن حسابداری استان یزد

به گزارش روابط عمومی انجمن حسابداری استان یزد این انجمن در تدارک برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت روز حسابدار سال ۱۳۹۵ همزمان با سرتاسر کشور می‌باشد

بنابر این گزارش انجمن‎ها و تشکل‎های مختلف حسابداران سرتاسر کشور در حال تدارک برگزاری هر چه باشکوه‎تر آیین گرامیداشت «روز حسابدار سال ۱۳۹۵» (برای دهمین سال پی در پی) هستند.

گفتنی است تا کنون برگزاری مراسم روز حسابدار سال ۱۳۹۵ از سوی چند انجمن و تشکل حسابداران در حال پیگیری است می‎توان به (انجمن حسابداران خبره ایران (۲۳ آذرماه همزمان با برگزاری «جشن چهل‎سالگی مجله حسابدار، (انجمن حسابداری ایران) ۱۶ آذرماه، همزمان با برگزاری همایش سالانه انجمن، (انجمن صنفی حسابداران استان قزوین (۱۵ آذرماه، همزمان با نکوداشت ده‎سالگی انجمن، انجمن صنفی مدیران مالی اصفهان، انجمن صنفی حسابداران اصفهان، و انجمن کارفرمایی شرکت‎ها و موسسات حسابداری و حسابرسی اصفهان، انجمن صنفی حسابداران استان گیلان، انجمن حسابداری یزد و … اشاره کرد.

فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تاسیسش ۲ تا ۸ دسامبر ۲۰۰۷ (برابر با ۱۱ تا ۱۷ آذر ۱۳۸۶) را به عنوان «هفته جهانی حسابداری» (صرفا در آن سال) اعلام کرد و از اعضای خود در همه کشورهای جهان خواست آن هفته را در آن سال به همین نام اعلام کنند و گردهمایی‌ها یا آیین‌های ویژه‌ای را به همین مناسبت تدارک ببینند. در آن سال، انجمن حسابداران خبره ایران به عنوان نخستین انجمن حسابداران حرفه‎ای عضو آیفک از ایران ضمن اعلام عمومی این خبر همه نهادهای حسابداری ایران را برای تعیین روزی با عنوان «روز حسابدار» در ایران فرا خواند. بر اساس آن فراخوان و نشست‌هایی که سپس بین رهبران انجمن حسابداران خبره ایران و جامعه حسابداران رسمی ایران، به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک، و انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی تشکیل شد، سرانجام، در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ روز ۱۵ آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران نام‌گذاری شد.

 از آن سال تا کنون، انجمن‎ها، نهادها، سازمان‎ها، گروه‎ها، و تشکل‎های مختلف حسابداران ایران در روزهای میانی این ماه با برگزاری آیین‎های گرامی‎داشت مختلف و متعدد در سطوح گوناگون و در شهرهای مختلف کشور «روز حسابدار» را گرامی می‎دارند. آذرماه امسال دهمین سال پی در پی است که حسابداران کشور در تدارک برگزاری هر چه باشکوه‎تر این رویداد فرخنده حرفه‎ای هستند.

 قابل ذکر است انجمن حسابداری یزد نیز همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری همایش گرامیداشت روز حسابدار در ۱۵ آذر ماه در محل دانشگاه  یزد  نموده است که روابط عمومی این انجمن از کلیه حسابداران که تمایل به حضور در این همایش دارند خواسته تا آمادگی خود را از طریق سایت این انجمن به آدرس www. yazdacc.ir  اعلام فرمایند.

منبع:شهروند اردکان

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

یزد، اردکان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

البسه نظامی، ساک انفرادی نظامی، کوله پشتی اربعین، لباس نظامی، کوله پشتی نظامی ، لباس نظامی ناجا، لباس نظامی مرزبان، لباس فرم سپاه، لباس سربازی، لباس استتار کویری، ماسک، سرقیچی پارچه

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات