شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

البسه نظامی, ساک انفرادی نظامی, کوله پشتی اربعین

بانوان اداک‌دوخت به دیدار سالمندان سرای مجد رفتند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

۱۲۰ نفر از پرسنل با همراهی مدیرعامل و تعدادی از سرپرست‌های خط تولید به منظور  گسترش فرهنگ دید و بازدید از سالمندان به خصوص در ماه مبارک رمضان و سایر ماه‌ها از خانه سالمندان مجد بازدید به عمل آوردند که مدیر عامل و تعدادی از پرسنل مبلغی را جهت کمک به مجموعه پرداخت کردند.

مدیر موسسه سرای سالمندان مجد این شهرستان روز سه شنبه ۹۵/۳/۲۵ در حاشیه این بازدید با بیان این‌که این مجموعه در سال ۱۳۹۳ توسط خانواده مرحوم محمود مجد اردکانی باهمکاری دکتر حسین ضیایی به منظور بزرگداشت نام مادرش ساخته شده که ظرفیت ۷۰ نفر سالخورده را دارد تصریح کرد: این موسسه دارای عرصه زمینی حدود ۲۰هزار مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۲۲۰۰مترمربع است .
علی تقوی اظهار کرد: در حال حاضر سرای سالمندان مجد اردکان‌پذیرای حدود ۳۰نفر سالمند زن بالای ۷۰ سال بوده که ۲۰ نفر انها تخت گرا می‌باشند و ۷ نفر آن آلزایمری هستند.
وی گفت: هزینه و نگهداری این تعداد سالمند حداقل ماهیانه ۷۰ میلیون تومان شامل نگهداری، مراقبت، درمان، تغذیه وپوشاک می‌باشد که بخشی از ان توسط سازمان بهزیستی استان یزد به صورت تخصصی سرانه دولتی پرداخت و مابقی می‌باید با جذب کمک‌های مردمی تامین گردد .
این مدیر افزود: سرای سالمندان مجد اردکان نیازمند و مشارکت مردمی است و دارای ۱۶ نفر پرسنل زن که به صورت شیفتی کار می‌کنند.
مدیر عامل شرکت آداک دوخت اردکان نیزدر این بازدید با اشاره به این‌که در اسلام احترام به بزرگان همواره سفارش شده است، بر حمایت از سرای سالمندان از سوی مردم تاکید کرد.
حامد افخمی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز در کمک به افرادی که خانواده ایی ندارند، یکی از کارهای با ارزش خیران شهرستان بوده است.
وی در ادامه افزود: شرکت تولیدی-خدماتی آداک دوخت، فعالیت خود را در زمینه البسه نظامی پرسنل سپاه پاسداران ،ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در با تولید روزانه ۲۰۰۰دست لباس در تاریخ نهم بهمن ماه سال ۱۳۸۷ آغاز کرد.
این مدیر گفت: امروز آداک دوخت اردکان، یک مجموعه کار آفرین پایدار با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰نفر نیرو در محور تولید البسه نظامی می‌باشد.
افخمی ادامه داد: در حال حاضر 150 نفر ازنیروهای فوق در محل تولیدی و ۲۰۰نفر به صورت مشاغل خانگی و یا کارگاهی متمرکز در محل‌های مختلف در سطح شهرستان‌های اردکان،میبد،اشکذر،زارچ و یزد مشغول به کار هستند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان (تولیدکننده البسه نظامی)

یزد، اردکان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

البسه نظامی، ساک انفرادی نظامی، کوله پشتی اربعین، لباس نظامی، کوله پشتی نظامی ، لباس نظامی ناجا، لباس نظامی مرزبان، لباس فرم سپاه، لباس سربازی، لباس استتار کویری، ماسک، سرقیچی پارچه

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات